dilluns, 6 de juny del 2016

FESTIVAL PÍNDOLES A L'ALBERG

Conxa Garcia.   Divendres passat a la tarda, a partir de les vuit del vespre, vaig assistir a aquest Festival a l’Alberg Mare de Déu de Montserrat. Vaig poder gaudir de quatre de les sis obres de 15 minuts que s’hi representaven.
Sempre ens hem queixat que no tenim cinema o teatre al barri. Ara, l’Alberg intenta apropar-nos-ho al barri. Cal que el veïnat del barri del Coll estem amatents al que es fa a l’Alberg, ho difonguem i, sobretot, hi participem i en gaudim.
Vaig riure, em vaig emocionar i, fins i tot, expectació en la darrera obra que es feia utilitzant lcom escenari un racó del jardí. Vaig gaudir de BIC, Encaixes, Homenatge i Es busca un Seat Ibiza.uant a les actrius i actors, n’hi ha de novells i de molt experimentat i fins i tot de molt coneguts. Tots amb una gran qualitat.Les obres de l’anomenat micro-teatre són d’un registre molt variat.  Poden ser una molt bona presa de contacte amb el teatre per adolescents, per la durada i el preu, entre tres i quatre euros per obra.
Al carrer Bailén, a Gràcia, hi ha el Microteatre Barcelona, on vaig entrar en contacte amb aquesta experiència teatral, que s’està fent un espai a la nostra ciutat. Es tracte d’obres petites, que podien ser el germen d’una de més gran, però que tenen sentit per si mateixes. En poc temps perceps allò que l’autor/a et vol transmetre.
L’Alberg Mare de Déu de Montserrat (1908) és una joia que tenim al  Coll i que  està obrint les seves portes a les gents del barri, tant per a qüestions institucionals, com la propera presentació del Diagnòstic de Salut; com trobades de col.lectius, com els Amics i Amigues de La Bruguera; o portar el fet teatral al barri, com el Festival Píndoles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada