🔈De Demà seguim amb més activitats del #CicleaDona't:
- Taller: "Activisme digital", a les 17h. A càrrec de la Comissió de feminismes de l'AFA de l'Escola Montseny. Dirigit a dones, lesbianes i trans de totes les edats.
- Xerrada: "Dones i Música", a les 18.30h. A càrrec de Cia Laboratòria.
I dimecres no faltis a la Presentació de l'#Exposició "Dones de Pes", a les 19!!
Més informació de tot el cicle 👉http://ajuntament.barcelona.cat/…/l/…/2338/cicle-adonat-2019















Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada