dilluns, 4 de març del 2019

Més activitats del Cicle aDona't

🔈De  Demà seguim amb més activitats del #CicleaDona't:

- Taller: "Activisme digital", a les 17h. A càrrec de la Comissió de feminismes de l'AFA de l'Escola Montseny. Dirigit a dones, lesbianes i trans de totes les edats.

- Xerrada: "Dones i Música", a les 18.30h. A càrrec de Cia Laboratòria.

I dimecres no faltis a la Presentació de l'#Exposició "Dones de Pes", a les 19!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada