dissabte, 2 de març del 2019

Cicle AiguArt 2019

💦💦 Avui comença #AiguArt2019, un cicle d’activitats per celebrar l’aigua a través de l’art, amb el qual col·laborem amb una sèrie de propostes: #esposició#xerrada i #passejada.
Més informació sobre la programació sencera
👇👇👇
https://bit.ly/2GAQGk6
La Fàbrica Del Sol


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada