dissabte, 2 de març del 2019
Cicle AiguArt 2019
💦
💦
Avui comença
#
AiguArt2019
, un cicle d’activitats per celebrar l’aigua a través de l’art, amb el qual col·laborem amb una sèrie de propostes:
#
esposició
,
#
xerrada
i
#
passejada
.
Més informació sobre la programació sencera
👇
👇
👇
https://bit.ly/2GAQGk6
La Fàbrica Del Sol
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada