dimecres, 2 de gener del 2019

GRUPS DE CONVERSA EN CATALÀ

🗣👥 Vols participar en grups de conversa o parelles lingüístiques de #català? Si és així, vine els dimecres a les 19h al centre cívic!
Activitat gratuïta.
Amb el suport de Plataforma per la Llengua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada