dimecres, 2 de gener del 2019
GRUPS DE CONVERSA EN CATALÀ
🗣
👥
Vols participar en grups de conversa o parelles lingüístiques de
#
català
? Si és així, vine els dimecres a les 19h al centre cívic!
Activitat gratuïta.
Amb el suport de
Plataforma per la Llengua
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada