dijous, 17 de gener del 2019

Carme Martínez Femenías.  La tardor passada vam començar una activitat nova al Centre Cívic ElColl-La Bruguera.  Es tracta d'un club de lectura.

Som sis o set persones que ens reunim cada dimecres de 18 a 19 h. de la tarda a l’esmentat centre. La responsable del club és la Júlia Roa, voluntària de la Biblioteca Jaume Fuster. Ella ens ho fa fàcil i amè, és molt agradable. Ens explica dubtes que ens sorgeixen sobre el vocabulari de les lectures, ja que, de vegades,  no sabem ben bé què significa alguna de les paraules emprades per l'autor.

Portem tres llibres llegits:” Historia de una maestra” de Josefina Aldecoa. El “Asombroso viaje de Pomponio Flato,” de Eduardo Mendoza, i “ Últimas tardes con Teresa”, de Juan Marsé. Aquest dimecres dia setzede gener,  la Júlia ens donarà un altre llibre, ja que a les vacances de Nadal passades no n'hem llegit cap .

Quan acabem un llibre ens desplacem fins  a la Biblioteca Jaume Fuster, que és la que ens subministra  les lectures. Tornem els llibres llegits i ja ens tenen preparats uns altres de nous, un per a cada integrant del grup. M’agrada aquesta activitat. És una manera de apropar-nos a la lectura i llegir una mica més del que ho fem normalment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada